آ
-
آموزش طراحی معماری
کوچ آموزش طراحی معماری از آتلیۀ طراحی به محیط مجازی؛ بررسی یک تجربۀ آموزشی در واکنش به اپیدمی کووید ـ 19 [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 23-40]
-
آموزش مجازی
کوچ آموزش طراحی معماری از آتلیۀ طراحی به محیط مجازی؛ بررسی یک تجربۀ آموزشی در واکنش به اپیدمی کووید ـ 19 [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 23-40]
ا
-
ارزیابی برنامههای توسعه
ارزیابی «آگاهی ـ تحلیل ـ اقدام» برنامههای توسعۀ شهری و منطقهای اصفهان در مواجهه با اثرات تغییرات اقلیمی [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 105-127]
-
اقدامات کاهش انتشار
ارزیابی «آگاهی ـ تحلیل ـ اقدام» برنامههای توسعۀ شهری و منطقهای اصفهان در مواجهه با اثرات تغییرات اقلیمی [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 105-127]
-
اقدامپژوهی
کوچ آموزش طراحی معماری از آتلیۀ طراحی به محیط مجازی؛ بررسی یک تجربۀ آموزشی در واکنش به اپیدمی کووید ـ 19 [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 23-40]
ت
-
تحلیل محتوا
بررسی محتوایی رسالههای دکتری معماری با محوریت مسکن و محله [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 40-60]
-
تعاملات اجتماعی
عوامل مؤثر بر افزایش تعاملات اجتماعی میان ساکنان در مسکن با رویکرد اختلاط اجتماعی موردپژوهی: مجتمع مسکونی همسایگی کویر یزد [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 81-104]
-
تغییرات اقلیمی
ارزیابی «آگاهی ـ تحلیل ـ اقدام» برنامههای توسعۀ شهری و منطقهای اصفهان در مواجهه با اثرات تغییرات اقلیمی [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 105-127]
د
-
دانش سازه
یادگیری معنادار سازه در طراحی معماری فهم هندسی و کاربست دانش سازه در فرایند طراحی معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
ر
-
رسالههای دکتری معماری
بررسی محتوایی رسالههای دکتری معماری با محوریت مسکن و محله [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 40-60]
-
رویکرد A-A-A
ارزیابی «آگاهی ـ تحلیل ـ اقدام» برنامههای توسعۀ شهری و منطقهای اصفهان در مواجهه با اثرات تغییرات اقلیمی [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 105-127]
س
-
سازگاری اقلیمی
ارزیابی «آگاهی ـ تحلیل ـ اقدام» برنامههای توسعۀ شهری و منطقهای اصفهان در مواجهه با اثرات تغییرات اقلیمی [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 105-127]
ش
-
شهر و منطقة شهری اصفهان
ارزیابی «آگاهی ـ تحلیل ـ اقدام» برنامههای توسعۀ شهری و منطقهای اصفهان در مواجهه با اثرات تغییرات اقلیمی [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 105-127]
ط
-
طراحی معماری
یادگیری معنادار سازه در طراحی معماری فهم هندسی و کاربست دانش سازه در فرایند طراحی معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
ف
-
فهم هندسی
یادگیری معنادار سازه در طراحی معماری فهم هندسی و کاربست دانش سازه در فرایند طراحی معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
ک
-
کاربرد رسالهها
بررسی محتوایی رسالههای دکتری معماری با محوریت مسکن و محله [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 40-60]
-
کاربست دانش
یادگیری معنادار سازه در طراحی معماری فهم هندسی و کاربست دانش سازه در فرایند طراحی معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
-
کارگاه مجازی طراحی
کوچ آموزش طراحی معماری از آتلیۀ طراحی به محیط مجازی؛ بررسی یک تجربۀ آموزشی در واکنش به اپیدمی کووید ـ 19 [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 23-40]
-
کریستوفر الکساندر
تحلیل مقایسهای اندیشههای الکساندر، هایدگر، و گادامر دربارۀ معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 5-22]
-
کووید ـ 19
کوچ آموزش طراحی معماری از آتلیۀ طراحی به محیط مجازی؛ بررسی یک تجربۀ آموزشی در واکنش به اپیدمی کووید ـ 19 [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 23-40]
م
-
مارتین هایدگر
تحلیل مقایسهای اندیشههای الکساندر، هایدگر، و گادامر دربارۀ معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 5-22]
-
محله
بررسی محتوایی رسالههای دکتری معماری با محوریت مسکن و محله [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 40-60]
-
مسکن
عوامل مؤثر بر افزایش تعاملات اجتماعی میان ساکنان در مسکن با رویکرد اختلاط اجتماعی موردپژوهی: مجتمع مسکونی همسایگی کویر یزد [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 81-104]
-
مسکن
بررسی محتوایی رسالههای دکتری معماری با محوریت مسکن و محله [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 40-60]
-
مسکن با رویکرد اختلاط اجتماعی
عوامل مؤثر بر افزایش تعاملات اجتماعی میان ساکنان در مسکن با رویکرد اختلاط اجتماعی موردپژوهی: مجتمع مسکونی همسایگی کویر یزد [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 81-104]
-
مسکن درآمد ترکیبی
عوامل مؤثر بر افزایش تعاملات اجتماعی میان ساکنان در مسکن با رویکرد اختلاط اجتماعی موردپژوهی: مجتمع مسکونی همسایگی کویر یزد [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 81-104]
-
معماری
تحلیل مقایسهای اندیشههای الکساندر، هایدگر، و گادامر دربارۀ معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 5-22]
ه
-
هانس ـ گئورگ گادامر
تحلیل مقایسهای اندیشههای الکساندر، هایدگر، و گادامر دربارۀ معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 5-22]
ی
-
یادگیری معنادار
یادگیری معنادار سازه در طراحی معماری فهم هندسی و کاربست دانش سازه در فرایند طراحی معماری [دوره 35، شماره 1، 1404، صفحه 61-79]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد