اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی. طرح توسعه و عمران (جامع) کلانشهر مشهد مقدس ــ سند جایگاه برنامهریزی کاربری و نقش و مأموریت حوزهها، مصوب 20/11/1393 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، 1395.
اسماعیلپور، حسن و سمانه پارسا. «برندسازی مکان؛ تعاریف موانع و راهکارها»، در بررسیهای بازرگانی، ش 63 (بهمن و اسفند 1392)، ص 1-25.
الفتی، سمن و الناز بابایی. «بررسی مدل رشد درونزا در اقتصاد ایران»، در پژوهشنامة اقتصادی، ش 5 (تابستان 1381)، ص 169-184.
بلیانی، یدالله و سیدیاسر حکیمدوست. اصول و مبانی پردازش دادههای مکانی (فضایی) با استفاده از روشهای تحلیل فضایی، تهران: نشر آزادپیما، 1393.
توسلی، غلامعباس. «بررسی گفتمانهای غالب در بحث جهانی شدن»، در نامة علوم اجتماعی، ش 27 (1385)، ص 157– 179.
حسینینیا، غلامحسین و لیلا سفید بری. «تدوین الگوی توسعة منطقهای بر اساس استراتژی توسعة اقتصاد محلی (LED)»، در چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریتی حسابداری و اولین کنفرانس کارآفرینی و نو آوریهای باز، مرکز همایشهای رازی، تهران، 10 اسفند 1394.
خیرالدین، رضا و مسعود امیدی بهرهمند. «بررسی و تحلیل چگونگی تأثیر ابرپروژههای شهری بر قیمت مسکن در عمق محلات شهری مجاور؛ مطالعة موردی: بزرگراه طبقاتی صدر»، در فصلنامه علمیـ پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری، ش 17 (زمستان 1395)، ص 13- 29.
رضوانی، علیرضا. «تعاملی دوسویه (هویت کالبدی یا کالبد هویتساز) بررسی اهمیت کالبد شهر در تغییر هویتهای پنجگانه»، در همایش ملی شهرسازی فرهنگگرا، اصفهان: دانشگاه شیخ بهایی، 4 اردیبهشت 1393.
رنای شورت، جان و یونگ هیون کیم. جهانی شدن و شهر، ترجمة احمد پوراحمد و شایان رستمی، تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، 1386.
سرزعیم، علی. اقتصاد برای همه، جلد اول: تشریح مفاهیم اقتصاد کلان به زبان ساده، تهران: ترمه، 1393.
سنجری، سارا. راهنمای کاربردی ArcGIS 10.3.1، تهران: مهرگان قلم، 1398.
شورای اسلامی شهر مشهد، مصوبات، در:
https://www.shora.mashhad.ir/Approvals
شیعه، اسماعیل و مینا حمیدی فرد. «بررسی عوامل مؤثر بر یادسازی شهری؛ نمونة مطالعه: بافت مرکزی شهر قزوین»، در همایش ملی نظریههای نوین در معماری و شهرسازی، قزوین، 19 مهر ماه 1393.
صداقتی، عاطفه و فرشاد نوریان. «بهکارگیری روش هدانیک در ارزشگذاری واحدهای مسکونی؛ موردشناسی: محلة باغ صبا در منطقة 7 تهران»، در جغرافیا و آمایش شهریـ منطقهای، ش 21 (زمستان 1395)، ص 171-186.
فلوریدا، ریچارد. شهرها و طبقه خلاق، ترجمة ابراهیم انصاری و محمداسماعیل انصاری، تهران: انتشارات جامعهشناسان، 1390.
کشاورز نوروزپور، رضا. سیاست، اقتصاد، معماری و شهر، تهران: سیمای دانش، 1395.
محمدی آیدغمیش، فاطمه و مجتبی رفیعیان. «ارزیابی مؤلفههای رقابتپذیری سرزمینی در استانهای کشور با استفاده از مدل تلفیقی تحلیل عامل و فرایند تحلیل شبکهای (F’ANP)»، در پژوهشهای اقتصاد و توسعة منطقهای، ش 14(بهار و تابستان 1396)، ص 55-85.
مطلبی، قاسم و شاهین حیدری و شهرام شیرمحمدی. «خوانشی از جایگاه و نقش برندسازی معماری بر رقابتپذیری شهری در شهرهای جهانی»، در مجلة مدیریت شهری، ش 40 (پاییز 1394)، ص 177- 206.
منکیو، گریگوری. کلیات علم اقتصاد، ترجمة حمیدرضا ارباب، تهران: نشر نی، 1391.
منوریان، عباس و محمد ابوئی اردکان و سیدموسی پورموسوی و اشرف رحیمیان. «مدل فرایندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران»، در چشمانداز مدیریت دولتی، ش 13 (بهار 1392)، ص 41-63.
نگینتاجی، صمد. «توسعة درونزای شهری، موانع پیش رو و راهبردهای ممکن (اقتصاد عمران و مسکن شهری)»، در مجلة اقتصاد شهر، ش 22 (تابستان 1393)، ص 84- 89.
نوری، شیوا و مجتبی رفیعیان. «سنجش اثرات کیفی ناشی از اجرای مگاپروژههای شهری بر ارتقای اقتصاد محلی؛ مورد پژوهی: دریاچة شهدای خلیج فارس واقع در منطقة 22 شهر تهران»، در مجلة صفه، ش 73 (تابستان 1395)، ص 105- 122.
هدایتی، مهدی. «جایگزینی نادرست انحراف معیار و انحراف معیار از میانگین در مقالات علوم زیست پزشکی»، در مجلة فیزیولوژی ورزش، سال اول، ش 2 (بهار 1388)، ص 65-69.
Ahlfeldt, Gabriel M. & A. Mastro. “Valuing Iconic Design: Frank Lloyd Wright Architecture in Oak Park, Illinois”, in HOUSING STUDIES, 27(8) (2012), pp. 1079-1199.
Ahlfeldt, Gabriel M. & G. Kavetsos. “Form or Function? The Impact of New Sports Stadia on Property Prices in London”, in JOURNAL OF THE ROYAL STATISTICAL SOCIETY A, 176(4) (2014), pp. 167-190.
Ahlfeldt, Gabriel M. & N. Holman. “Distinctively Different: A New Approach to Valuing Architectural Amenities”, in ECONOMIC JOURNAL, 128 (2018), pp. 1-33.
Ahlfeldt, Gabriel M. & W. Maennig. “Arenas, Arena Architecture and the Impact on Location Desirability: The Case of “Olympic Arenas” in Berlin-Prenzlauer Berg”, in URBAN STUDIES, 46(7) (2009), pp. 1343-1362.
Ahlfeldt, Gabriel M. & W. Maennig. “Impact of Sports Arenas on Land Values: Evidence from Berlin”, in THE ANNALS OF REGIONAL SCIENCE, 44(2) (2010), pp. 205-227.
Campbell, J. & J. Cocco. “How Do House Prices Affect Consumption? Evidence from Micro Data”, in Journal of Monetary Economics, Elsevier, (54) (2007), pp. 591-621.
Chui, L. & K. Chau. “An Empirical Study of the Relationship between Economic Growth, Real Estate Prices and Real Estate Investments in Hong Kong”, in Surveying and Built Environment, Vol. 16(2) (December 2005), pp. 19-32.
Del Olmo, Cosme. “The Guggenheim Effect Pride and Prejudices”, in Green European Journal, Vol. 16 (November 27, 2017), pp. 112-118.
Fuerst, Franz & Patrick McAllister & Claudia B. Murray. “Designer Buildings: Estimating the Economic Value of Signature Architecture”, Environment and Planning A, Vol. 43 (2011), pp. 166-184.
Judd, Dennis R. “Constructing the Tourist Bubble”, in Susan S. Franstein & Dennis R. Judd (eds.), The Tourist City, New Haven & London: Yale University Press, 1999, p. 35-53.
Klingmann, Anna. Brandscapes: Architecture in the Experience Economy, London: the MIT Press, Cambridge, Massachusetts, 2015.
Paitkowska, Ksenia Katarzyna. “The Corporate Museum: a New Type of Museum Created as a Component of Marketing Company”, in The International Journal of the Inclusive Museum, Vol. 6, Issue II (2014), pp. 29-37.
________ . “Economy and Architecture, the Role of Architecture in Process of Building the Economic Potential of Space”, in The Humanities and Social Sciences Review, Vol. 1, No. 2 (2012), pp. 549-555.
________ . “Marketing Strategy – Space as a Product, Architecture as a Marketing Device”, Multidisciplinary Academic Research, 2012, pp. 39-45.
Patachi, Laura. “The Impact of Iconic Buildings and Star Architecture on the Sustainable Development of Cities”, in Acta Technica Napocensis: Civil Engineering & Architecture, Vol. 58, No. 4 (2015), pp. 354-362.
Rosen, S. “Hedonic Prices and Implicit Markets: Product Differentiation in Pure Competition”, in Journal of Political Economy, 82 (1974), pp. 34-55.
Specht, Jan. A Contextual View on the Role of Contemporary Architecture in Urban Tourism Destination: Exploring Why Contemporary Architecture is a Attracting Tourism, PHD thesis, University of Girona (UdG), 2012.
Visser, E.C. Economics of Iconic Architecture, A Literature Study on Spillover Effects of Iconic Architecture on Real Estate Prices in Urban Areas, Erasmus School of Economics, Business Economics, Bachelor Thesis, sca, 2013.
Wooldridge, Jeffrey M. Introductory Econometrics, A Modern Approach (fifth edition), South- Western Cengage Learning, Michigan State University, 2012.